Často kladené otázky

FAQ

Jak funguje objednání balíčku?

V horní liště našich stránek si můžete vybrat ze sortimentu témat našich balíčků. Po vybrání se dostanete do jednoduchého formuláře, kde si vybere v jakém množství a po jakou dobu se nám svěříte do rukou. Poté Vám v daném množství a po danou dobu každý měsíc dorazí přede dveře balíček, který, jak pevně věříme, Vás mile potěší.

 

Kdy se dozvím obsah balíčku?

Máme rádi překvapení, a proto chceme, aby byl i pro Vás obsah balíčku záhadou až do chvíle, dokud si jej doma sami neotevřete. My tento obsah odtajníme až poté, co si budeme jisti, že mají všichni své balíčky v teple domova.

 

Kdy mi balíček přijde?

Vždy poslední pracovní den v měsíci posíláme balíček na příští měsíc, který k Vám v drtivé většině případů do dvou dnů dorazí. Například červnový balíček 2017 odesíláme 31.5.2017 za podmínek, že Vaše objednávka bude uhrazena na našem účtě do 20.5.2017. Pokud by platba dorazila až po tomto datu, pak by k Vám přišla Vaše první zásilka až v červenci, kterou bychom odesílali 30.6.2017.

 

Kdo obsah balíčku vybírá?

U všech našich boxů dbáme především na kvalitu produktu, na jeho historii a příběh. Když vezmeme v potaz tyto faktory, tak se často kandidát vybere sám, neboť naprosto učaruje tým Boxia, který má onen výběr na starost.

 

Můžu Boxio darovat jako dárek?

Samozřejmě. Navíc Vám umožníme, aby byl v prvním balíčku pro dotyčného Váš osobní vzkaz. Tímto onen efekt překvapení umocníme.

 

Kolik stojí poštovné?

Doprava je zahrnuta v ceně.

 

Mám kvalitní a zajímavý produkt – mohu se dostat do Vašeho balíčku?

Moc rádi si Vás vyslechneme, napište nám na info@boxio.cz. Věříme, že společně něco vymyslíme.

 

Co když přijde zásilka rozbitá?

Pokud při předání Boxia na první pohled uvidíte, že je výrazně poškozené, zboží prosím nepřebírejte, sepište s řidičem hlášení o škodě a napište nám na info@boxio.cz. Pokud najdete poškozený produkt v balíčku, napište nám na info@boxio.cz, ihned to vyřešíme.

 

Může se obsah balíčku opakovat?

Obsah, který by se opakoval, postrádá onen tížený efekt překvapení, který Vám každý měsíc chceme přinést, a proto nedostanete stejnou zásilku nikdy dvakrát, pokud to konkrétní trh jenom trochu dovolí. Může se však stát, že například dostanete od jednoho pivovaru více druhů piv. Přece byste si nechtěli nechat utéct unikátní pivní speciály.

 

Je možné si doobjednat předchozí balíčky?

Ano, pokud je to jenom trochu možné, tak Vám tuto možnost nabízíme.

 

Doručujete i do zahraničí?

Aktuálně pouze po celé České republice. O dalších sousedních zemích se však již nyní uvažuje.

Nějaké další nezodpovězené dotazy? Kontaktuje nás