Často kladené otázky

FAQ

Jak funguje objednání balíčku?

V horní liště našich stránek si můžete vybrat ze tří témat balíčků Boxio. Po vybrání se dostanete do jednoduchého formuláře, kde si vybere v jakém množství a po jakou dobu se mi svěříte do rukou. Poté Vám v daném množství a po danou dobu každý měsíc dorazí přede dveře balíček, který, jak pevně věřím, Vás vždy mile potěší.

 

Kdy se dozvím obsah balíčku?

Mám rád překvapení, a proto chci, aby byl i pro Vás obsah balíčku záhadou až do chvíle, dokud si jej doma sami neotevřete. Já tento obsah odtajním až poté, co si budu jist, že mají všichni své balíčky v teple domova.

 

Kdy mi balíček přijde?

Vždy první pondělí v měsíci odesílám balíček, který k Vám v drtivé většině případů do druhého dne dorazí. 

 

Kdo obsah balíčku vybírá?

U všech vín dbám především na kvalitu produktu, na jeho historii a příběh. Když vezmeme v potaz tyto faktory a doporučení samotného vinaře, na které hodně hledím, tak se často kandidát vybere sám, neboť mě naprosto učaruje.

 

Můžu Boxio darovat jako dárek?

Samozřejmě. Navíc se můžeme domluvit, že bude k každém balíčku pro dotyčného Váš osobní vzkaz. Tímto onen efekt překvapení umocníme.

 

Kolik stojí poštovné?

U předplatného je doprava zahrnuta v ceně. V případně standardního objednání vína z historie je doprava zdarma od objednávky nad 1,200 Kč, v opačném případě je doprava za příplatek 100 Kč. O veškerou dopravu se stará společnost DPD.

 

Co když přijde zásilka rozbitá?

Pokud při předání Boxia na první pohled uvidíte, že je výrazně poškozené, zboží prosím nepřebírejte, sepište s řidičem hlášení o škodě a napište mi na martin.svatek@boxio.cz. Pokud najdete poškozené víno v balíčku, napište mi obratem na martin.svatek@boxio.cz, ihned to spolu vyřešíme.

 

Může se obsah balíčku opakovat?

Obsah, který by se opakoval, postrádá onen tížený efekt překvapení, který Vám každý měsíc chci domů přinést, a proto nedostanete stejnou zásilku nikdy dvakrát.

 

Je možné si doobjednat předchozí balíčky?

Ano, pokud je to jenom trochu možné, tak Vám tuto možnost nabízím.

 

Doručujete i do zahraničí?

Aktuálně pouze po celé České republice.

Nějaké další nezodpovězené dotazy? Kontaktuje nás